نقش برجسته کانون در برگزاری انتخابات هفتم اسفند مسجد جامع رجایی شهر از نگاه خبرگزاری شبستان

اخبار مسجد

نقش برجسته کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج در برگزاری انتخابات

خبرگزاری شبستان: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج باردیگر با درایت و هوشمندی نقش اساسی در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در این حوزه انتخاباتی از خود ایفاء کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، رابطه تنگاتنگ مسجد و کانون فرهنگی هنری مسجد یک رابطه توأمان است، که به واسطه اهتمام امام جماعت مسجد، هیأت امناء مسجد و فعالان کانون های فرهنگی هنری به بهترین وجه در بسترهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دیده می شود.

 مسجد جامع رجایی شهر کرج، یکی از آن دسته مساجد موفق استان البرز است، که با بهره مندی از کانون فرهنگی هنری مسجد توانسته است، در امر احیاء و پویایی مسجد گام های اساسی بردارد.

 

 

کانون فرهنگی هنری مساجد استان البرز با دراختیار قرار دادن اقلامی هم چون فکس، تلفن ، میز و …. هم چنین نیروهای متعهد سهم بسزایی در برگزاری انتخابات طی دوره های پیشین و انتخابات روز گذشته (۷ اسفند) داشته اند.

 

از این رو، سهم کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج با توجه به تیم رصد خبرنگاران افتخاری خبرگزاری شبستان در این استان بارزتر و با اهمیت تر دیده شد.

یکی از اساسی ترین برنامه های این کانون فرهنگی مسجد، جلب نظر مردم با راه اندازی تابلوهای انتخاباتی، نصب بنرهای پژوهشی و آموزشی در این راستا و نهایت حضور پررنگ در عرصه انتخابات بود.

نقش برجسته این کانون فرهنگی هنری مسجد تا آن جا بود، که صدا و سیمای استان نیز در قاب برنامه زنده انتخاباتی خود از این شور و از این هماهنگی اطلاع رسانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.