علت لغو محل تدفین شهید گرانقدر محسن کمالی دهقان

اخبار مسجد

نمای 1 copy - Copyروز دوشنبه 31 فروردین 94 ساعت 8 صبح پس از اعلام موافقت واقف مسجد جامع رجایی شهر آماده سازی مکان تدفین شهید تحت نظر هیئت امنای مسجد( در رابطه با مکان قبر نیز توافق شده بود) ،آغاز گردید. مکان تدفین در جوار مزار شهدای گمنام مسجد در نظر گرفته شده بود. ساعت 12 براساس نامه ارسالی فرماندهی کل قوا – ستاد کل نیروهای مسلح ( کمیته جستجوی مفقودین) با موضوع عدم تدفین شهدای با نام در حرمهای شهدای گمنام در سراسر کشور ( و با اشاره به نام شهید محسن کمالی)، کار عملیاتی مکان تدفین توسط مسئولین مربوطه ( نه هیئت امناء) متوقف گردید ( تعدادی از نمایندگان ادارات ذی ربط در مسجد حاضر و بعضی از مسئولین نهادها نیز تلفنی موارد درج شده در نامه را پیگیری نمودند).
متاسفانه ملاحظه شده در طی مدت کوتاهی تعدادی از خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی بدون ارائه منبع خبری معتیر، علت عدم تدفین شهید را مخالفت هیئت امنای مسجد اعلام نموده اند .در حالی که امام جماعت ، هیئت امناء و بسیجیان عزیز مسجد ، کمال همکاری را تا لحظه رسیدن نامه از ستاد کل نیروهای مسلح ، با دست اندرکاران آماده سازی محل تدفین ، نموده اند.
لازم به یادآوری است مسئولین مسجد جهت روشن شدن اذهان عموم مردم ، کپی نامه را در محل مزار شهدای گمنام قرار داده و تعداد زیادی از مردم ، متن آن را مشاهده نمودند.

20150421_094200
لذااز رسانه های خبری که به علت عدم اطلاع از جریانات بوجود آمده فقط بخش کوچکی از واقعه را منتشر کرده اند خواهشمندیم با توجه به مقام والای آن شهید بزرگوار و ایجاد فضای سالم اطلاع رسانی ،نسبت به اصلاح خبر خوداقدام نمایند.
ضمنا در صورت نیاز اصل نامه بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.