امام جمعه تهران: در حمله به سفارت عربستان افراد نادان و احمق حضور داشتند

اخبار عمومی

آیت الله امامی کاشانی هجوم به سفارت عربستان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه های دوم نماز با تاکید بر اینکه هجوم به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری آن در مشهد به شدت محکوم است،‌ گفت:‌ مقام معظم رهبری در حمله به سفارت انگلیس فرمودند این حمله هم جرم و هم خیانت است و معلوم است که در حمله به سفارت عربستان در ایران نفوذ‌ی‌ها نقش داشته اند.

وی با بیان اینکه در حمله به سفارت عربستان در ایران افراد نادان نیز حضور داشتند، اظهار کرد: امام صادق (ع) می فرمایند از رفاقت با احمق دوری کن که می خواهد به تو نفع برساند اما ضرر می‌رساند و در همین راستا در حمله به سفارت عربستان گروهی پشت صحنه را رهبری می‌کردند که از خود دشمنان بودند و با این کار می خواستند توپ را به زمین ما بیاندازند و دستشان را بالا بگیرند و قطع مراوده کنند اما از افراد احمق نیز استفاده کردند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تاکید به اینکه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران باید به دقت حرکت کرده و به فرمایش رهبری خیانت نکنند، خاطرنشان کرد: اقدام حمله به سفارت عربستان در ایران محکوم است و عاملان آن مجرم هستند که از روز اول دولت، قوه قضاییه و مجلس بر محکومت آن تاکید کرده و پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه عربستان به هر حال می خواست با ایران قطع رابطه کند، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با عظمت و ارتقای علمی ، اخلاقی ، اجتماعی و انسجام در دنیا شناخته شده است، اما به دنبال این اقدامات کنگره آمریکا می خواهد برای پسابرجام مسأله‌ای درست کند. البته آن‌ها در روند برجام خیلی تلاش کردند تا به جایی نرسند، اما با پشتکار وزیر خارجه و دولت و با خون دلهایی که خوردند و به حول قوه خدا و انسجام ملت و البته رهبری داهیانه مقام معظم رهبری برجام به نتیجه رسید. اما آن‌ها می‌خواهند بعد از این را بر هم بزنند و مصوبه درست کنند تا برجام را با مشکل روبرو کنند.

امامی کاشانی با بیان اینکه از برخی کشورهای عربی و همسایه تعجب می کنم که چرا با عربستان همکاری می‌کنند در حالیکه به پول عربستان احتیاجی ندارند گفت:‌تعجب دارم از کشورهایی که از عربستان و اسرائیل همکاری می‌کنند در حالیکه عربستان امروز به شدت منزوی شده و چهره ضد انسانی خود را به دنیا نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.