رژیم منفور آل سعود در مقابل پاسخگویی به مردم جهان مسئول است

اخبار مسجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، در حالی که استکبار و دشمنان اسلام تمام همّ و غم خود را برای نشان دادن تاریکی به روشنایی ظلمانی خویش گذاشته اند، مردم شهر کرج با حضور پرشور در صحن مدرسه حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) گردهم آمدند و علیه رژیم سفّاک آل سعود شعار مرگ سر دادند.

 پیش از ظهر  (14 دی) سال جاری، غریو بانگ لعن به استکبار و در رآس آن رژیم آل سعود از زبان بسیجیان، طلاب، قشرهای مختلف مردم این شهر برخاست.

 مردم فهیم و غیرت مند شهر کرج با ذکر شعار لعن به آل سعود، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا هم چنین نوای الله اکبر، میل شهادت داریم بار دیگر از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز قطعنامه ای طی چند ماده قرائت و با تکبیر الله اکبر مردم مفاد این قطعنامه مورد تایید مردم قرار گرفت.

 از سرفصل های نخست این قطعنامه اشاره به بحث بیداری اسلامی و موج آگاهی دینی مردم عربستان و دیگر کشورهای خاورمیانه به برکت شهادت آیت الله نمر باقر نمر بود.

 این قطعنامه انقلابی می افزاید: عملکرد جنایت آمیز آل سعود که به قصد تشدید میان امت اسلامی و اختلاف میان شیعه و سنّی صورت گرفته است، محکوم می شود، این خون هایی که از شهیدان بر زمین برجای مانده است، با درایت و وحدت مسلمانان به گونه ای در صحنه مقاومت اسلامی و آرمان آزادی مسجد النبی و مسجد الحرام هم چنین قدس عزیز منعکس خواد شد.

 هم چنین عنوان شد: رفتار ددمنشانه قرون وسطایی و تروریستی آل سعود در اعدام آیت الله شیخ نمر به واقع نقص آشکار حقوق بشر و آزادی بیان است.

12(7)

 پایان بخش موضوع این تجمع اختصاص به پیگیری های حقوقی و بین المللی این فاجعه دردناک یافت و عنوان شد: رژیم منفور آل سعود در قبال افکار عمومی جهان مسئول است، چرا که بار دیگر نشان داد، خلاف وظیفه انسانی و اخلاقی خود عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.