بازدید مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر

اخبار مسجد
کانون فرهنگی مسجد جامع رجایی شهر از کانون های موفق در برپایی آئین های ملّی و مذهبی است
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز طی بازدید از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج این کانون را یکی از موفق ترین کانون ها در برگزاری هایش های مذهبی، ملّی در این منطقه خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با همراهی حجت الاسلام حمیدرضا ولی زاده، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز و سید سعید طاهری، کارشناس برنامه ریزی و توسعه دبیرخانه کانون های مساجد این استان از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر کرج بازدید کرد.

 مهندس کاشانی با ارزیابی مثبت عملکرد کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر به خبرنگار شبستان در البرز، گفت: مسجد جامع رجایی شهر یکی از مساجد محوری در این منطقه از شهر کرج است، که به واسطه فعالیت فعّالان کانونی تا به امروز فعالیت های چشمگیری در زمینه های مختلف داشته است.

 به گفته این مسئول، برپایی همایش های سیاسی، فرهنگی و مذهبی در این مسجد محوری در شهر کرج از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

این مسئول، با بیان این مطلب که انسجام و تداوم برنامه ها در کانون ها یکی از مولفه های شاخص در رشد و پویایی مساجد است، توضیح داد: روند برنامه های کانون های مساجد در رشد و پویایی مساجد موثر بوده است، در عین حال تداوم و انسجام برنامه ها یکی از مولفه های اثرگذار در این روند است، که باید به آن توجه داشت.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: یکی از برجسته ترین فعالیت های کانون ها بزرگداشت ایام ملّی و مذهبی است، همچون بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که پیش روی ما قرار دارد و انتظار می رود فعالیت های شاخصی را در این زمینه شاهد باشیم.

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز نیز در خصوص اهمیت بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از کانون های مساجد استان تصریح کرد: این بازدیدها فرصتی برای ارزیابی و آسیب شناسی کانون های مساجد است.

 حجت الاسلام ولی زاده، افزود: حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در کانون ها ، زمینه ساز ایجاد روحیه و رغبت فعالیت ها در میان فعّالان کانونی است.

گفتنی است، با همراهی جناب خسروجردی، مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر از سایت اینترنتی، کتابخانه و قرائت خانه، مهدکودک، خانه دیجیتال و گاهنامه این کانون مسجد بازدید به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.